Maca Delay Spray - Men Delay Spray

Maca Delay Spray

Bagi anda yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang atau tidak dapat tahan lama. Maca Spray adalah jawapannya.

MACA Delay Spray adalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda.

Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama.

MACA Delay Spray diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.

 

MACA Delay Spray dijual di Jepun dan di lebih 20 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang MACA Delay Spray bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 10 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan MACA Delay Spray , dan berterusan berbuat demikian.

CARA PENGGUNAAN Maca Spray

1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali) pada kepala dan batang zakar.

2) Cuci Zakar anda selepas mengadakan seks

JANGAN GUNA JIKA
1) Pasangan Anda Mengandung
2) Terdapat Luka Pada Zakar

Testimoni Maca Spray

En Zali - Selayang

Mula pakai macam sejuk tapi lepas tu mendayung laju je. Lambat pancutnya. Setengah jam jugak saya dapat mengayak bini saya. Selalu 5-10 minit dah pancut. Terima kasih En. Joe tolong suggest maca spray ni.

Shahril - Shah Alam

Saya memang biasa beli dari Abg Joe dalam web ni. Saya takut nak makan ubat kuat segala macam ni sebab takut terkena yang tiruan. Mau sakit urat dan sendi nanti. So Abg Joe beri saya Maca dan ternyata saya suka dengan hasilnya. Isteri saya pun puji bila saya boleh buat macam-macam style tanpa pancut awal. Maca Spray memang terbaik!

Ravindra - Old Klang Road

Dulu selalu susah nak keras batang saya. Tak pernah cuba mana-mana produk ubat kuat. Tapi satu hari saya nampak iklan di Wechat. Dan dia beri saya cuba maca spray. Tak sangka saya punya istri banyak suka.. sebab saya ada power, main pun ada lama. Terima kasih banyak-banyak.

Kesan Sampingan Maca Spray

Maca Spray bukanlah produk yang diambil secara makan sebaliknya hanya dengan sapuan 2-8 semburan pada zakar akan memberi kekuatan maksimum.

HARGA ASAL MACA SPRAY  SEUNIT RM140

 

HARGA PROMOSI SEUNIT RM70

BELI 2 UNIT RM130

BELI 3 UNIT RM200